Jan 10, 2009

Syabas! anwar sanggup diludah

Dihamburkan masa berceramah

Konon dia tersangat berhemah

Letakkan dirinya tahap rendah


pantun ni aku dapat dari satu website.memanglah setiap perkataan dan ucapan yang kita selalu kotakan tu x selalu menjadi.nt akhirnya mungkin akan terjadi.aku pun bukan sokong mane2 la sebab aku belum cukup untuk mengundi.jadi bagi aku ade faedahnye anwar berkata sedemikian.contoh harga minyak dunia.kalau x anwar becakap?sape lagi nak bercakap?dalam hati memang semua org berani nak berhujah.tapi luaran siapa tahu?akhirnya ape terjadi.lepas separuh dari parlimen dari pihak pembangkang.takut pun ade di pihak kerajaan.kalau x minyak turun aku rasa semua di pihak pembangkang.bagi aku siapa yang benar2 mengenali anwar ibrahim ni dia akan tahu di mana kekuatan dia.bukan la aku yang tahu.yang penting sebenarnye kat sini,politik ni menstabilkan sistem kerajaan.bohonglah kalau xde pembangkang dalam sesebuah negara.semua hanya untuk memberi sedikit sebanyak pendapat,hujah yang rasional.kalau kite tengok dalam parlimen memag la ade yg sampai sebut binatang2.tapi kat luar minum kopi same2.so,secara spontannye aku konklusikan kalau politik xde kat dalam m'sia.rase2nye jd macam palestin gak lah.

No comments:

Post a Comment