Jan 11, 2009

Butterfingers - Best Than Ever

Photobucket

Awalnya ia dipanggil Loque's Tail dan kemudiannya ia muncul sebagai band "bawah tanah",Butterfingers.Aku cukup minat sekali bila masa jika atau di mana Butterfingers perform di bawah satu bumbung yang dipanggil gig.Kemudian show mereka sedikit demi sedikit beralih kepada lifeband show.Aku sebenarnya sangat tertarik dengan Butterfingers masa aku form 4 dulu.Time duduk STAR dulu member aku ade beli kaset album butter "The Best Is Yet To Come".Sejak dari hari tu,memang butter jadi pujaan hatiku.lirik2 yang lahir dari kepale otak si Loque tu memang sempoi tapi banyak kepuasan yang aku dapat.Nah!hari ni tahun 2009,buterfingers nak buat last show diorang.Bagi aku memang sesuai la.Diorang bukan lagi anak2 mude yang asyik2 nak jamming sahaje.Tak salah mereka jamming.Lagi bagus la coz maybe banyak lagi akan ade band2 yang semacam butterfingers.Aku paling minat sekali lagu Epitome and lagu kat last album diorang name Merdeka.Semua minat act tp yang 2 tu paling aku minat.Lirik hasil karya agung si mamak Loque.Pertengahan January membuatkan band ni satu sejarah bagi aku bile diorang buat last show kat Istana Budaya.Tapi yang aku harapkan diorang akan adekan lagi show diorang kat Malaysia bumi bertuah ni.Salam akhir bagi aku buat Butterfingers.Semoge kehadira Loque,Emmet,Kadak n Loko nnt bermakne buat si penggemar Butterfingers termasuk aku skali.Selamat~

No comments:

Post a Comment