Aug 15, 2010

Bulan Bukan Untuk Dijamah

bila kamu datang
dalam malam berbayang-bayang
aku khuatir mana satu yang terang
bila kamu datang
dalam malam tanpa bintang
aku khuatir cinta aku sekadar di lidah tanpa tulang
bila kamu datang
dalam malam mimpi-mimpi seram
aku khuatir benarkah aku hanya untuk kamu seorang
bila kamu datang
dalam malam yang penuh mimpi-mimpi indah
aku lebih suka jika aku hanya mahu berjaga kerana ingin terus kekal menatap kamu sahaja
bila kamu datang
dalam malam yang penuh bintang-bintang
aku lebih suka jika aku jujur menolak mereka kerana kamu ada bersama
bila kamu datang
dalam malam gelita tanpa cahaya
aku lebih suka kerana kita bersama-sama meredah dunia mencari cahaya


bila kamu sudah mahu hatang, panggil sahaja namaku..pasti aku senang

dan bunga, bila kamu datang, kamulah yang aku tunggu-tunggu, kamulah yang sering aku bawa
kemana-mana, kamulah yang aku ceritakan
aku cuma insan yang berbisik pada bayang-bayang aku sendiri
memperbaiki diri dari hari ke hari...

No comments:

Post a Comment