Apr 6, 2010

Semalaman Dalam Hutan

Dah cakap tak nak dengar. Penat bagai nak gila.
Hari-hari hujan. Nak dijadikan cerita gua pergi camping dekat hutan botanikal melaka.
Sebelum apa-apa gua dah lepas nafas lega sebab banner yang disuruh gua dapat siapkan.

Camping bukan nak camping.

Tapi nak buat macam mana, sambil nyani lagu The Beatles pujaan hati gua teruskan juga. Handle satu camp sampai nak tercabut kepala.

Budak-budak kasi kerjasama gua handle dengan hati yang suka. Kem Komandan pening kepala satu masalah tiba.
Gua sentiasa relaks. Nak tercabut jantung kena tanya dengan pihak HEM, terpaksa gua hadap dengan tenang ( setenang air di perigi).

Hoi mat. Lain kali kalau lu nak buat susah jangan dekat camp gua. lagi susah nak handle.
Jangan cakap redah hutan. Semua benda gua redah. Nasib baik proek jalan lancar.

Alhamdulillah...









Gua duduk diam igt sama macha-macha linggam dekat pekan lama sana. Bila kita nak gerak hatyai!?

No comments:

Post a Comment