Apr 23, 2010

Bila Mereka Semua Berkumpul







Kalau semua benda jadi memang seronok. Kau orang nampak mcm biasa tapi gua rasa lain macam. Semua orang makin besar, makin handsome, makin menyerlah, makin bergaya, kalau semua makin gua kasi dekat diorang apa yang dapat.

Betul cakap cikgu masa gua dekat Star dulu. Nak kumpul semua bukan senang.

Sekarang, nak kumpul setengah pun tak dapat. Tapi nasib baik mereka semua baik. Seronok bila dapat sama-sama.

Kau orang ingat bila kita nyanyi lagu negaraku, lagu sekolah, lagu wawasan 2020. Ganster punya line duduk diam makan chewing gum dekat belakang. Gangster haram punya.

Gua?

Ada dekat depan assembly, kena denda tak bangun subuh.
Berdiri dengan muka kacak gila.
Tapi gua dapat juga berdiri dekat depan pasal mengharumkan nama sekolah yang gangster dalam basketball.

Kau orang ada apa?

Bila ingat, gua ingat kau orang semua. Bila lupa, gua lupa semua benda kecuali kau orang.
Tak lama lagi, kita balik rumah!






Welcome Home Boys 2010 (1986-1990).
Star Old Boys Weekend!
16 - 18 July 2010.

No comments:

Post a Comment