Nov 1, 2009

Selamat Datang Oh Inspirasi.



"sometimes you have to stop thinking to much and go where your heart takes you"

Selamat datang inspirasi. pagi satu hari sebelum perang soalan bermula. tidur yang agak tidak tentu akan diganti pada hari yang akan datang. bila mula berfikir soal hidup mati menjawab soalan, hati kata tenangkan fikiran tapi bila hati risau pasal peperiksaan, otak mula berfikir satu kebarangkalian. lulus atau gagal? kedengaran lagu dari kotak suara natazar The Times, Konfrantasi Primadona 1965. meja study terus menjadi tempat meluah semua yang tersimpan dalam kotak pengetahuan. daripada subjek aku ambil masa tahun satu sampai sekarang. kalau disimpan lama-lama mana aku nak tambah lagi ruang memori otak? bukan macam komputer yang kita boleh tambah-tambah. kalau semalam aku jatuh, tiada siapa nak sambut tapi aku bangun sendiri. sedar atau tak sampai ke malam baru terhenti pergerakan aku. menjamu selera. selamat datang oh inspirasi.

No comments:

Post a Comment