Mar 20, 2011

Mana Perginya ; Hilang Dengan Sebabnya

Netherland, Spring 2011...

Gambar itu dihantar oleh seorang rakan yang berada di sana. mana perginya kacau bilau hidup bila gua lihat indah gambar itu.

dalam fikiran gua ; "mana perginya semua warna hidup yang gua pernah ada dulu?"

otak berfikir, mana akal? kenapa tidak berfungsi? gua sudah rumit dengan benda macam ini. apa semua orang semua pernah rasa perasaan yang sama?


(only hope by mandy moore.)

sebelum dari saat ini, gua hanya fikir dua warna hidup gua yang sentiasa buat gua senyum tapi semua warna itu pudarkan hati gua. gua tiada warna lagi.

hari ini terang tapi gua nampak gelap.

kau orang sudah buat mereka gila tentang dunia. kau orang sudah buat mereka gila tentang dunia.

Purple Tulips, Spring 2011...

hilang.

mana perginya, apa sebabnya? gua berdiri dengan bertanya sama hati tapi tiada jawapan lagi. sepi tanpa kata. gua hanya dapat lihat putih.

terima kasih untuk segalanya. malaikat, sentiasa malaikat gua.


biar gua cari apa yang gua cari. biar gua mimpi apa yang pernah gua mimpi. hidup dalam keadaan asing dalam diri sendiri.

gua pernah rasa seperti ini dahulu. dan gua akan lebih sabar.




chill up!


No comments:

Post a Comment