Feb 14, 2010

Cerita si Pencerita : Perkara Yang Masih Belum Selesai...




Keasyikan menggoreng gitar...tiba-tiba?
masih belum sempurna...

dah bertahun lama. perkara yang masih belum selesai. hingga di muka buku menjadi tempat semua kebencian di banci. apa yang ingin kau bukti? bila sampai mana apa yang benci semua jadi kelam kabut gundah gulana hari-hari. suka kau orang tengok?

bila nak habis?

geli kalau dengar lelalki dengan lelaki sebagai kekasih tetapi apa yg sedang dia orang bicarakan memang pasal lelaki dgn lelaki. apa kau orang fikir? kalau ikut hati aku dah lama tak sentuh isu macam ni. tapi biar betul? kau orang percaya?

cuba kau orang revolusikan akal kau orang. kau orang bebas berfikir seluas langit biru tanpa ada unsur-unsur provakasi dan ketakutan terhadap duniaan. hebat kau orang akan bermatlamat. kalau seribu orang yang kau bawa semua ada semangat zaman kita dahulu kala, tak payah bicara, kita sembang-sembang tepi jalan sahaja.

tapi kalau sekarang kaum lain pun tak pandang kita sebelah mata malah mereka tak hirau langsung. padan muka kau orang!

1 comment:

  1. hello, nice blog u got here!
    do check out mine yeaa:)

    ReplyDelete